قبله عشق
نوشته شده در تاريخ برچسب:نمازورفع مشکلات, توسط zahra |

 

در دنیایی كه انسان زندگی می كند ، پیچ و خم هایی و مشكلاتی در پیش روی انسان وجود دارد ، هر آن امكان دارد برای فرد اتفاقی بیفتد حوادث روزگار را نمی توان پیش بینی كرد ، یا مرضی دامن انسان را بگیرد و یا مصیبتی برایش پیش بیاید . 

تنها چیزی كه می تواند به انسان نیرو بدهد ، و قدرت انسان را زیاد كند و صبر دهد ، یاد خدا و نماز است . ائمه معصومین و اولیاء خدا هرگاه برایشان مشكلی رخ می داد به نماز پناه می بردند و مشكل خود را بوسیله نماز برطرف می كردند . در حدیثی از رسول خدا ص چنین می فرمایند : پیامبران خدا چنان بودند كه چون دچار نگرانی می شدند ، به نماز پناه می بردند . شیوه رسول خدا این بود كه هرگاه مشكلی برای وی رخ می داد از نماز استعانت می جست .

نماز می تواند مشكلات دنیایی انسان را برطرف كند اگر فرد اعتقاد بر این داشته باشد كه نماز و عبادت قدرت این را دارد كه مشكل انسان را برآورده كند ، قطعاً به این نتیجه خواهد رسید . 

در حدیثی از امام صادق (ع )كه می فرمایند : 

چه مانعی دارد كه چون یكی از شما اندوهی از غمهای دنیا بر او درآمد ، وضو بگیردو به مسجد برود و دو ركعت نمازبخواند و برای رفع اندوه خود خدا را بخواند ، مگر نشنیده ای كه خداوند می فرماید : «واستعینوا بالصبرِ و الصلاه»

 

Leaf and Flower



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.